سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دوربین وارم لایت داهوا

خرید دوربین وارم لایت داهوا

فناوری Night Color متفاوت از فناوری استفاده شده در دوربین های Starlight عمل می کند. دوربین‌هایی که از فناوری Night Color استفاده می‌کنند از یک سنسور و ISP با عملکرد بالا و یک لنز با دیافراگم بزرگ آکروماتیک برای تولید تصاویر رنگی واضح و شفاف در محیط‌های کم نور استفاده می‌کنند. این فناوری حساس به نور به دوربین اجازه می دهد تا در حالت رنگی باقی بماند و نور در دسترس بیشتری را برای بازتولید تصاویر رنگی با جزئیات و کنتراست برتر جذب کند.

برخلاف فناوری Starlight، فناوری Night Color از فیلتر IR Cut استفاده نمی کند. این منجر به تصویری می شود که 24/7 بدون تغییر به سیاه و سفید، رنگی باقی می ماند. رنگ شب نیز از لنز آکروماتیک استفاده می کند.

این نوع عدسی ترکیبی از قطعات مقعر و محدب شیشه ای است که طول موج های رنگی مختلف نور را در یک صفحه متمرکز می کند.

یک لنز آکروماتیک انحرافات رنگی مشکل ساز را از بین می برد و مقرون به صرفه ترین وسیله برای تصویربرداری چند رنگ خوب است.

مشابه فناوری Starlight، فناوری رنگ شب داهوا از فناوری CMOS با نور پشتی استفاده می کند. سنسورهای STARVIS مجموعه‌ای از ویژگی‌های نوری را برای متعادل کردن نور در سراسر صحنه ارائه می‌کنند که در نتیجه تصاویری واضح در محیط‌های تاریک به دست می‌آید. ساختار نور پس زمینه مقدار نوری را که وارد هر پیکسل می شود افزایش می دهد و سطح حساس به نور سنسور را به نور نزدیک می کند. همچنین از پردازش سیگنال تصویر هوشمند برای تبدیل تصویر به فرم دیجیتال در حین انجام عملیاتی که تصویر را بهبود می بخشد یا اطلاعات مفید را استخراج می کند، استفاده می کند. ISP عیوب ناشی از لنز، فیلتر رنگی یا حسگر را شناسایی و تصحیح می کند.

داهوا دوربین‌های Night Color را بدون LED با نور سفید ارائه می‌کند.

  • برای کاربردهایی با حداقل 1 لوکس نور محیطی یا مصنوعی، ممکن است به دوربین Night Color با LED های سفید نور نیاز نباشد.
  • برای کاربردهای بدون نور محیط اطراف، یک دوربین Night Color با LED های سفید نور بدون نیاز به اضافه کردن نور خارجی، نور اضافی را افزایش می دهد.

سناریوهای پیشنهادی: دوربین‌های رنگی شب برای برنامه‌هایی توصیه می‌شوند که در آن تصاویر تمام رنگی در محیط‌هایی با نور بسیار کم محیط مورد نیاز است.

دوربین وارم لایت داهوا

خرید دوربین وارم لایت داهوا


دید در شب دوربین امنیتی پیشرفته با تکنولوژی جدید

پیشرفت های جدید در فناوری دوربین های امنیتی دو نوآوری جدید را معرفی کرده است که دید در شب را در دوربین های امنیتی به شدت بهبود می بخشد. بیایید با دوربین های Warm Light شروع کنیم.

نور گرم نوع جدیدی از دید در شب است که به دوربین اجازه می دهد تصاویر تمام رنگی را در تاریکی کامل ببیند. برخی ممکن است از این به عنوان دوربین های “spotlight” یاد کنند. برخلاف دید در شب IR سنتی، از نور واقعی قابل مشاهده برای چشم انسان استفاده می کند که امکان دیدن تصاویر تمام رنگی را در تاریکی کامل فراهم می کند.

تصاویر شب را به شدت بهبود می بخشد و در موقعیت مناسب یک تغییر دهنده بازی برای ضبط فیلم های دقیق در شب است.

سقوط دوربین های نور گرم در واقع این است که نور برای چشم انسان قابل مشاهده است، بنابراین برای هر موقعیتی ایده آل نیست. شما نمی خواهید یکی از این دوربین ها در شب به سمت پنجره اتاق خواب شما اشاره کند، این امر مسلم است و البته موقعیت های زیادی وجود دارد که روشن کردن منطقه مورد نظر ایده آل نیست.

این من را به فناوری دوم DARK LIGHT می رساند.

DARK LIGHT بسیار شبیه دید در شب IR سنتی است که با چشم انسان قابل مشاهده نیست، استثنا این است که دید در شب بسیار بهتری نسبت به IR سنتی ارائه می دهد و بهترین فناوری دید در شب در بازار فعلی است که برای چشم انسان قابل مشاهده نیست.

چندی پیش صنعت دوربین با پیشرفت دوربین های STARLIGHT و SMART IR آشنا شد.

دوربین‌های DARK LIGHT پیشرفت‌هایی در این زمینه هستند و حتی با کمترین میزان نور از نور خیابان یا نور بیرون نیز می‌توانند تصاویر رنگی را در تاریکی کامل ارائه دهند.

بخواهم براتون به زبان ساده خلاصه کنم با چراغ هایی که روی دوربین مداربسته کار گذاشته شده چراغ ها مانند پرژکتور در شب روشن می شوند و محیط را در شب نیز روشن نگه میدارند و تصویر در شب بصورت رنگی ضبط می شود.